Full Service Maintenance Agreement (FSMA): Επιλέγοντας να καλύψετε τον Xerox εξοπλισμό σας με μια Σύμβαση Πλήρους Τεχνικής Συντήρησης, εξασφαλίζετε πρόσβαση σε μια σειρά δωρεάν παροχών και υπηρεσιών υψηλής ποιότητας, σχεδιασμένων ειδικά για τη μεγιστοποίηση της απόδοσης του εξοπλισμού αλλά και της παραγωγικότητάς σας.
Μέσω των Xerox Remote Technical Services, η υπηρεσία Απομακρυσμένης Τεχνικής Υποστήριξης, χρησιμοποιώντας σύγχρονη τεχνολογία και εργαλεία, θα επιχειρήσει την επίλυση του προβλήματος του εξοπλισμού σας, άμεσα, τηλεφωνικά. Με υψηλά ποσοστά επιτυχίας οι Υπηρεσίες Τεχνικής Υποστήριξης Εξ’ Αποστάσεως θα δώσουν λύση σε προβλήματα ή απορίες σας μέσα σε λίγη ώρα. Ακόμη κι αν τηλεφωνικά δεν γίνει εφικτή η αποκατάσταση του εξοπλισμού σας, θα γίνει μια εκτίμηση των αναγκαίων ανταλλακτικών που θα προπαραγγελθούν για να βρίσκονται στο χώρο σας όταν θα φθάσει ο τεχνικός μας.
Εάν η επίλυση του προβλήματός σας απαιτεί επέμβαση τεχνικού στον χώρο σας, προγραμματίζεται η αποστολή καταρτισμένου προσωπικού, μέσα στους προσυμφωνημένους χρόνους ανταπόκρισης. Επειδή ο χρόνος αποκατάστασης του συστήματος έχει ύψιστη σημασία για εσάς, οι άνθρωποί μας θα επικοινωνήσουν μαζί σας ώστε να σας είναι γνωστός ο χρόνος προσέλευσης των τεχνικών μας στις εγκαταστάσεις σας, αλλά και ο εκτιμώμενος χρόνος αποκατάστασης.
Όλα τα ανταλλακτικά, μηδενός εξαιρουμένου, που τυχόν χρειαστούν για την αποκατάσταση οποιασδήποτε λειτουργικής βλάβης του εξοπλισμού, αποστέλλονται και παραδίδονται δωρεάν στο χώρο σας.
Αντικατάσταση του εξοπλισμού σας με άλλον, ιδίων δυνατοτήτων, σε περίπτωση που κάποια βλάβη κριθεί από τη Xerox ως μη επισκευάσιμη.
*Δωρεάν Υπηρεσίες μέσω των Xerox Remote Technical Services, με την προϋπόθεση ότι ο εξοπλισμός είναι συμβατός και παραμένει για όλη τη διάρκεια της σύμβασης συνδεδεμένος (connected) με την Xerox.
**Mε την προϋπόθεση των ενεργοποιημένων Xerox Remote Technical Services, δείτε εάν η συγκεκριμένη παροχή υποστηρίζεται για τον δικό σας εξοπλισμό ελέγχοντας την τελευταία στήλη “Αuto Supplies” εδώ.