Αποδεδειγμένη εμπειρία στους μεγαλύτερους οργανισμούς της Ελλάδας
Με δοκιμασμένη υποδομή στην Ελλάδα στον συγκεκριμένο τομέα, συγκεκριμένη επιχειρησιακή μονάδα που παρέχει αποκλειστικά υπηρεσίες εκτύπωσης σε μεγάλους οργανισμούς με ουσιαστική τεχνογνωσία, μεθοδολογία, εργαλεία, και εξειδικευμένους ανθρώπους.
Μέσα από τα 500+ και πλέον ενεργά συμβόλαια υπηρεσιών, καλύπτονται πάνω από 3.000 διαφορετικά σημεία εγκατάστασης σε όλη την Ελληνική επικράτεια, υποστηρίζοντας πάνω από 11.500 μηχανές και εξυπηρετώντας περισσότερους από 40.500 χρήστες των υπηρεσιών, που παράγουν πάνω από 45 εκατομμύρια σελίδες μηνιαίως.
Παροχή ολοκληρωμένης υπηρεσίας
Υπηρεσίες ειδικά σχεδιασμένες για εταιρικούς πελάτες – όχι απλώς πώληση εξοπλισμού και τεχνικής υποστήριξης.
- Διαχείριση Παγίων – H κατάλληλη μηχανή στον κατάλληλο χώρο, με ταυτόχρονη εκπαίδευση (μετρήσιμη) των χρηστών σε όλες τις δυνατότητες και λειτουργίες τους, ώστε να εξασφαλιστεί η πλήρη αξιοποίησή τους.
- Διαχείριση Επισκευής Βλαβών εξοπλισμού – Παρέχουμε ένα σημείο αναφοράς για κάθε αίτημα που αφορά την ομαλή λειτουργία του εξοπλισμού στο πλαίσιο του συμφωνημένου επιπέδου τεχνικής εξυπηρέτησης (Service Level Agreement).
- Διαχείριση Αναλωσίμων – Παρέχουμε ένα σημείο αναφοράς για τη διαχείριση αποθεμάτων αναλωσίμων.
- Διαχείριση Σύμβασης – Παρέχουμε αναφορές δεικτών παρακολούθησης του εξοπλισμού και των παρεχόμενων υπηρεσιών σχετικά με την απόδοση στους δείκτες του συμφωνημένου επιπέδου τεχνικής εξυπηρέτησης.
Ουσιαστική αύξηση της παραγωγικότητας των εργαζομένων
- Αξιοποίηση πολυλειτουργικών συστημάτων καθώς και εξειδικευμένων S/W, με υψηλές ταχύτητες εκτύπωσης και λειτουργίες όπως Follow me print, ID Card Authentication, Application defaults, User Permissions, Mobile Print Back Printing, fax, Lan Fax, Duplex printing, Secure print, delay print και scan to email.
- Εκτεταμένη και αποτελεσματική εκπαίδευση στη χρήση των πολυλειτουργικών μηχανημάτων σε όλο το προσωπικό σας χωρίς καμία επιβάρυνση για την αποδέσμευση του προσωπικού από τις διαδικασίες προμηθειών και διαχείρισης αιτημάτων αγορών αλλά και διαδικασιών διαχείρισης βλαβών και αναλωσίμων εξοπλισμού,
- Help desk για υποστήριξη και εκπαίδευση χρηστών (μείωση διαχειριστικού κόστους).
Πλεονεκτήματα του MPS
Πλήρης Ανανέωση Εξοπλισμού
- Ο κατάλληλος εξοπλισμός στην κατάλληλη θέση
- Αντικατάσταση παλαιών υφιστάμενων συσκευών με νέες σύγχρονης τεχνολογία
Μείωση & Διαρκής Έλεγχος Κόστους
- Ενιαίο Κόστος ανά σελίδα (BW/CLR)
- Μηνιαία Τιμολόγηση
- Μηνιαίες αναφορές αξιοποίησης εξοπλισμού
Οικονομίες Κλίμακας
- Συνεχής βελτίωση των ροών εργασίας
- Οι χρεώσεις δεν επηρεάζονται από τις υψηλές καλύψεις
Απλό
- Σαφές ξεκάθαρο συμβόλαιο
- Λογική pay what you print
Ευκολία
- Ενοποιημένες υπηρεσίες και αναλώσιμα σε ένα συμβόλαιο
- Διαχείριση αποθήκης αναλώσιμών στο χώρο του πελάτη και έλεγχος του stock.Ένα σημείο επικοινωνίας βλαβών – με συγκεκριμένο επίπεδο αποκατάστασης
Εκπαίδευση
- Εκπαίδευση κατά την υλοποίηση σε μικρές ομάδες
- Εκπαιδευτικό υλικό για τις βασικές λειτουργίες
Ένα από τα βασικά πλεονεκτήματα της ανάθεσης του έργου διαχείρισης του συνόλου του εξοπλισμού σε έναν ανάδοχο είναι η απόλυτη διαφάνεια του κόστους των παραγόμενων εκτυπώσεων.
Αυτό επιτυγχάνεται με την ενιαία τιμολόγηση των παρεχόμενων υπηρεσιών όπου οι έγχρωμες και οι ασπρόμαυρες εκτυπώσεις τιμολογούνται με μία χρέωση ανά κατηγορία εκτύπωσης ανεξάρτητα από τους διαφορετικούς τύπους εκτυπωτικού εξοπλισμού που χρησιμοποιήθηκαν για την παραγωγή τους.
Οι χρεώσεις καλύπτουν το σύνολο των δαπανών που αφορούν την παραγωγή των εκτυπώσεων (επένδυση σε πάγια, υπηρεσίες συντήρησης, αναλώσιμα υλικά) και με μόνη μεταβλητή το πλήθος των παραγόμενων εκτυπώσεων, έτσι μπορεί εύκολα να υπολογιστεί η δαπάνη για εκτυπώσεις που αφορούν μία συγκεκριμένη περιοχή εργασίας ή ένα κτίριο.
Καλύψεις Τιμολόγησης
Οι χρεώσεις που προσφέρονται (πάγιο, καθώς και χρεώσεις ανά είδος εκτύπωσης), καλύπτουν τα ακόλουθα:
- Την αξία του νέου προσφερόμενου/παρεχόμενου εξοπλισμού.
- Την πλήρη τεχνική εξυπηρέτηση του προσφερόμενου/παρεχόμενου καθώς και υφιστάμενου εξοπλισμού (εφόσον υπάρχει τέτοιος) που θα ενταχθεί στην σύμβαση, για όλη τη διάρκεια της σύμβασης.
- Όλα τα αναλώσιμα υλικά (toner, imaging units, maintenance kits, fuser, transfer units, κλπ.) για το σύνολο του παρεχόμενου – υφιστάμενου εξοπλισμού (πλην χαρτικών και συρραπτικών) χωρίς περιορισμούς στην κάλυψη σελίδας των εκτυπώσεων.
- Τις υπηρεσίες μεταφοράς και εγκατάστασης του νέου παρεχόμενου εξοπλισμού κατά την αρχική υλοποίηση.
- Τις υπηρεσίες εκπαίδευσης του συνόλου των χρηστών στο χειρισμό του νέου εξοπλισμού κατά την αρχική υλοποίηση.
- Τις υπηρεσίες του προσωπικού του Xerox Print Services Help Desk, όπως αυτές περιγράφονται στο κεφάλαιο Υπηρεσίες Λειτουργίας.
Ενέργειες Διαχείρισης και Πιστοποίησης Υπηρεσιών
Σας παρουσιάζουμε τις ενέργειες που υποστηρίζουμε για τη διαχείριση της σύμβασης και την αξιολόγηση των υπηρεσιών Xerox Print Services.
Τριμηνιαίες (3μηνιαίες) ή Ετήσιες Αναφορές Διαχείρισης (αναλόγως του τύπου της σύμβασης):
Xerox Managed Print Services Report
Οι αναφορές αποτελούνται από την επιτελική σύνοψη που περιλαμβάνει τα βασικά στοιχεία λειτουργίας της σύμβασης και συνοδεύεται από αρχεία με τα στοιχεία παραγωγής και τους δείκτες που υπολογίζονται για κάθε μηχανή ξεχωριστά.
Πιο συγκεκριμένα η επιτελική σύνοψη περιλαμβάνει:
- Αριθμό εκτυπώσεων ανά κατηγορία παραγωγής (BW, CLR)
- Επίτευξη στόχων χρόνων αποκατάστασης βλαβών.
- Επίτευξη στόχων διαθεσιμότητας αναλωσίμων.
- Κόστος όλων των υπηρεσιών