Customer Relationship Management (CRM)

Οι σταθεροί και έμπιστοι πελάτες είναι η περιουσία μιας εταιρεία και μπορούν είτε να την εξελίξουν, είτε να την διαλύσουν  καθώς μεταφέρουν τις θετικές εντυπώσεις από στόμα σε στόμα.

Τα εμπορικά προγράμματα CRM μπορούν να συντελέσουν σε αυτές τις θετικές εντυπώσεις  μέσω τις αλληλεπίδρασης με την εταιρεία σας.

Γιατί να χρησιμοποιήσετε  ένα λογισμικό CRM;

Στην πιο απλή του μορφή, το λογισμικό CRM σας επιτρέπει να αποθηκεύετε τα στοιχεία των πελατών και την αλληλεπίδραση όπως επικοινωνία, προσφορές κλπ που έχετε μαζί τους σε ένα κεντρικό σημείο, προσφέροντας μια πλήρη επισκόπηση των πελατών σας με μια γρήγορη ματιά. Αυτό μπορεί να σας βοηθήσει να σχεδιάσετε καλύτερα τα επόμενα βήματά σας, όπως και να διορθώσει άμεσα τυχόν παράπονα τους ή ελλείψεις.

Αυτές οι πληροφορίες  μπορούν επίσης να αξιοποιηθούν παράλληλα από τα τμήματα μάρκετινγκ και πωλήσεων για να δημιουργήσουν πιο έξυπνες και προσωποπιημένες διαφημιστικές καμπάνιες, να παρακολουθήσουν τη δραστηριότητα των πελατών και την ολοκλήρωση των παραγγελιών και όλα αυτά με τη βοήθεια των προηγμένων εργαλείων του λογισμικού.

Στην πιο ολοκληρωμένη μορφή του, το CRM μπορεί να παρακολουθεί και να προβλέπει τη συμπεριφορά του πελάτη για να προσφέρει λύσεις βασισμένες σε δεδομένα, οι οποίες μπορούν να αυξήσουν τα κέρδη και να βελτιώσουν την εμπειρία των χρηστών.

Έρευνες έχουν δείξει πως είναι αρκετά πιθανό  το 93% των πελατών θα κάνουν επαναλαμβανόμενες αγορές από εταιρίες που παρείχαν εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών. Αυτό σε συνδυασμό με το ότι η διαδικασία εύρεσης νέων πελατών μπορεί να είναι 5-25 φορές πιο ακριβή από τη διατήρηση των υπαρχόντων, η ανάγκη χρήσης μιας ολοκληρωμένης υπηρεσίας CRM γίνεται πιο ξεκάθαρη.

Ποιες λειτουργίες θα πρέπει να έχει ένα ποιοτικό λογισμικό CRM;

Υπάρχει μια μεγάλη γκάμα διαθέσιμων λειτουργιών. Κάποιες είναι αναγκαίες για συγκεκριμένο τύπο επιχειρήσεων και άλλες όχι τόσο. Οι πιο δημοφιλείς ανάμεσα στους χρήστες λογισμικών ERP είναι οι παρακάτω:

  • Αυτοματοποίηση ροών εργασίας

Αυτή είναι μια από τις πιο βασικές λειτουργίες των CRM για εξοικονόμηση χρόνου. Οι αυτοματισμοί μπορούν να αποστέλλουν άμεσες απαντήσεις στους πελάτες ή επιπλέον μηνύματα σε αυτούς που δεν έχουν απαντήσει εντός ενός προκαθορισμένου χρονικού πλαισίου. Εάν διαχειρίζεστε έργα, το λογισμικό CRM μπορεί επίσης να αποστέλλει αναφορές προόδου και ειδοποιήσεις ολοκλήρωσης εργασιών για τους εργαζόμενους σας.

  • Υπηρεσία υποστήριξης πελατών 

Πιο προηγμένες λειτουργίες μπορεί να παρέχουν προβολές όπως ιστορικά χρονοδιαγράμματα, σενάρια αλληλεπίδρασης και εξατομικευμένη αλληλογραφία χρησιμοποιώντας το όνομα του εκάστοτε πελάτη.

  • Συμπεριφορική ανάλυση

Αυτό θα σας δείξει τις γενικότερες συμπεριφορές των πελατών σας (π.χ. σε ποιο σημείο ο πελάτης είναι πιο πιθανό να εγκαταλείψει) όπου αυτό με τη σειρά του μπορεί να σας βοηθήσει να καλύψετε κενά στο δίκτυο πωλήσεών σας και να κάνετε βελτιστοποιήσεις στις στοχευμένες πωλήσεις με βάση τα κύρια δημογραφικά στοιχεία. Μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί για να προβλέψει το ROI (απόδοση των επενδύσεων).

Σχετικές υπηρεσίες

Επικοινωνία

Αφήστε το μήνυμά σας...