Ηλεκτρονική Τιμολόγηση
(e-invoicing) B2B, B2C, B2G

Ηλεκτρονική τιμολόγηση (e-invoicing) ορίζεται ως η ανταλλαγή ψηφιακών τιμολογίων μεταξύ δύο ή περισσοτέρων οντοτήτων (επιχειρήσεων, δημοσίου, φυσικών προσώπων) που εμπλέκονται σε μία εμπορική συναλλαγή.

Στην ουσία, ηλεκτρονική τιμολόγηση σημαίνει η κατάργηση της εκτύπωσης των παραστατικών πώλησης σε χαρτί και η ηλεκτρονική αποστολή αυτών (με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο mail ) στον αντισυμβαλλόμενο που είναι ο λήπτης της παροχής υπηρεσίας ή του εμπορεύματος.  Ο λήπτης μπορεί να είναι επιχείρηση,  ιδιώτης ή Δημόσιο.

Απαλλαγείτε άμεσα από εργασίες που απαιτούν σημαντικούς πόρους και προσθέτουν πολυπλοκότητα και υψηλό κόστος, ανακαλύπτοντας τα οφέλη της υπηρεσίας ηλεκτρονικής τιµολόγησης e-INVOICE  από πιστοποιημένους και επίσημους παρόχους από την πρώτη κιόλας ημέρα!

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ

Σηµαντική µείωση κόστους Εξοικονοµήστε έως και το 70% του κόστους που προσθέτει η διαδικασία τιµολόγησης στην επιχείρησή σας µε την ηλεκτρονική αποστολή και αρχειοθέτηση παραστατικών.

Ταχύτερη είσπραξη τιµολογίων Η άµεση παράδοση των τιµολογίων στους πελάτες σας ενισχύει το cash flow της επιχείρησης σας, καθώς περιορίζει αισθητά τον αριθµό ηµερών που απαιτούνται για την είσπραξη τους.

100% φορολογική συµβατότητα Η αυτόµατη σήµανση των παραστατικών διασφαλίζει πλήρως την επιχείρηση σας έναντι κάθε φορολογικής αρχής, πιστοποιώντας την αυθεντικότητα και την ακεραιότητα τους, σύµφωνα µε την ελληνική φορολογική νοµοθεσία (ΕΛΠ)

Διαθεσιµότητα 24/7 Η αρχειοθέτηση των τιµολογίων στο cloud (για 5 χρόνια) εξασφαλίζει στην επιχείρηση σας 24/7 πρόσβαση σε αυτά, από όπου κι αν βρίσκεστε, µε τη χρήση οποιασδήποτε συσκευής.

Αποδοτικότερες συνεργασίες Η ηλεκτρονική διασύνδεση µε τους πελάτες της επιχείρησης σας, διευκολύνει τη διαµόρφωση αποδοτικότερων συνεργασιών, συµβάλλοντας σε υψηλότερα επίπεδα ικανοποίησης πελατών.

Αύξηση παραγωγικότητας Η αυτοματοποιημένη διαχείριση των παραστατικών μειώνει αισθητά το χρόνο εκτέλεσης της τιμολόγησης, επιτρέποντας στο προσωπικό σας να επικεντρωθεί σε εργασίες µε υψηλότερη προστιθέμενη αξία για την επιχείρηση σας.

B2G E-INVOICING

Διαβίβαση ηλεκτρονικών τιμολογίων προς το Δημόσιο

Η αποκλειστική χρήση ηλεκτρονικής τιμολόγησης για τους προμηθευτές του δημοσίου είναι πλεόν υποχρεωτική (Ν. 52445/2023), όπως ορίζει η Κοινή Υπουργική Απόφαση (ΦΕΚ Β’ 2385/12/4/2023).

Η υπηρεσία B2G E-INVOICING καλύπτει την παραπάνω υποχρέωση και προσφέρει τη δυνατότητα αυτοματοποιημένης και ασφαλούς αποστολής ηλεκτρονικών τιμολογίων στο Δημόσιο με άμεσα λειτουργικά οφέλη για τον προμηθευτή.

  • Η υπηρεσία B2G E-INVOICING σε 5 απλά βήματα
  • Ο προμηθευτής εκδίδει το παραστατικό από την εμπορική του εφαρμογή και το αποστέλλει στην υπηρεσία B2G E-INVOICING
  • Το παραστατικό αποστέλλεται στην ΑΑΔΕ ώστε να ενημερωθούν τα ηλεκτρονικά βιβλία του εκδότη και το παραστατικό να λάβει Αριθμό ΜΑΡΚ και Συμβολοσειρά Αυθεντικοποίησης.
  • Το B2G E-INVOICING δημιουργεί το ηλεκτρονικό παραστατικό σύμφωνα με τις προδιαγραφές του Εθνικού Μορφοτύπου και το αποστέλλει στο Κέντρο Διαλειτουργικότητας (ΚΕΔ) της ΓΓΠΣ μέσω του δικτύου PEPPOL.
  • Το ΚΕΔ λαμβάνει το σχετικό παραστατικό και το δρομολογεί στην αρμόδια Αναθέτουσα Αρχή.

Ο προμηθευτής μέσω της υπηρεσίας B2G E-INVOICING έχει άμεση ενημέρωση σχετικά με την κατάσταση επεξεργασίας των παραστατικών του από την πλευρά του Δημοσίου

Aν θέλετε να σας βοηθήσουμε με την ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ της επιχείρησής σας, επικοινωνήστε μαζί μας στο 210 9977900 κι ένας σύμβουλός μας θα σας καλέσει για να σας εξυπηρετήσει.

Σχετικές υπηρεσίες

Επικοινωνία

Αφήστε το μήνυμά σας...