Διαδικασία ανάλυσης έργου

Κάθε πελάτης είναι διαφορετικός. Κάθε επιχείρηση έχει τις δικές της ανάγκες.

Καθορίζουμε τους στόχους και  τα αιτήματα  για κάθε πελάτη μας ξεχωριστά ώστε οι υπηρεσίες μας να αποτελούν την βέλτιστη λύση για την εκάστοτε επιχείρηση.

Προετοιμασία:

  • Καθορισμός στόχων και αναγκών: Αναλύουμε μαζί με τον ενδιαφερόμενο πελάτη τους  επιχειρηματικούς στόχους και  απαιτήσεις από το ERP ώστε να έχουμε πλήρη κατανόηση των αναγκών και των διαδικασιών της εταιρείας αναφέροντας όλες τις παραμέτρους  που πρέπει να πληρούνται προκειμένου το έργο να είναι ολοκληρωμένο  και να ανταποκρίνεται στις προσδοκίες του πελάτη.
  • Δημιουργία ομάδας έργου: Επιλέγονται τα μέλη της ομάδας που θα υλοποιήσουν το έργο και από τις 2 εταιρείες ανάλογα την ειδικότητα  συμπεριλαμβανομένων των στελεχών IT και των επιχειρηματικών χρηστών.
  • Χρονοδιάγραμμα και προϋπολογισμός: Δημιουργείται ένα αναλυτικό  χρονοδιάγραμμα με βάση τις πληροφορίες που μας επικοινωνήθηκαν και καθορίζεται ο προϋπολογισμός του έργου βάσει του 1ου βήματος.

Ανάλυση και Σχεδιασμός (Analysis and Design):

  • Ανάλυση επιχειρηματικών διαδικασιών: Αναλύονται και καταγράφονται λεπτομερώς  οι μέχρι τώρα  επιχειρηματικές διαδικασίες  και πολιτικές της ενδιαφερόμενης επιχείρησης.
  • Δημιουργία σχεδιασμού συστήματος: Αποφασίζεται και αναπτύσσεται ο σχεδιασμός του ανάλογου εμπορικού συστήματος, περιλαμβάνοντας τις απαιτούμενες υπηρεσίες από τις πολλές επιλογές που παρέχουυμε.
  • Επιλογή λογισμικού: Επιλέγεται το κατάλληλο ERP/CRM/WMS λογισμικό που καλύπτει καλύτερα τις ανάγκες της επιχείρησης και  συντάσσεται η αναλυτική προσφορά μας με  τις απαραίτητες ενότητες και όλες τις οικονομικές ενότητες χωρίς κανένα κρυφό κόστος.

Εφαρμογή και Παραμετροποίηση (Implementation and Configuration):

  • Εγκατάσταση λογισμικού: Το λογισμικό εγκαθίσταται στο περιβάλλον της επιχείρησης τοπικά σε server του πελάτη ή σε cloud ανάλογα με την συμφωνία
  • Παραμετροποίηση συστήματος: Το ERP/CRM/WMS σύστημα προσαρμόζεται και παραμετροποιείται σύμφωνα με τις απαιτήσεις της επιχείρησης και βάσει των εμπλεκόμενων τμημάτων.
  • Μεταφορά δεδομένων: Τα απαραίτητα δεδομένα  από τα παλαιά συστήματα μεταφέρονται με προσοχή στο νέο ERP/CRM/WMS σύστημα όπως πελάτες, προμηθευτές, είδη, υπόλοιπα κλπ

Εκπαίδευση και Δοκιμές (Training and Testing):

  • Δοκιμές συστήματος: Διεξάγονται διάφορες δοκιμές σε επιλεγμένες λειτουργίες του συστήματος για να διασφαλιστεί ότι το ERP/CRM/WMS λειτουργεί σωστά και σύμφωνα με τις απαιτήσεις.
  • Εκπαίδευση χρηστών: Οι προκαθορισμένοι τελικοί χρήστες εκπαιδεύονται στη χρήση του νέου ERP συστήματος.

Εκκίνηση (Go-Live):

  • Μετάβαση στο νέο σύστημα: Το ERP/CRM/WMS σύστημα τίθεται σε πλήρη λειτουργία και γίνεται η μετάβαση από τα παλαιά συστήματα στο νέο.
  • Υποστήριξη μετά την εκκίνηση: Παρέχεται συνεχής υποστήριξη στους χρήστες και αντιμετωπίζονται τυχόν προβλήματα που προκύπτουν κατά την αρχική λειτουργία του συστήματος.

Συντήρηση και Βελτιστοποίηση (Maintenance and Optimization):

  • Συντήρηση συστήματος: Παρέχεται συνεχής υποστήριξη και συντήρηση του ERP συστήματος.
  • Βελτιστοποίηση: Διεξάγεται συνεχής αξιολόγηση και βελτιστοποίηση των διαδικασιών για να διασφαλιστεί ότι το ERP σύστημα αποδίδει τα μέγιστα οφέλη.

Σχετικές υπηρεσίες

Επικοινωνία

Αφήστε το μήνυμά σας...